Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

"Με βούτηξε ο κλέφτης και με χτύπησε άγρια στο στόμα και στο κεφάλι"!


Στο ψιλικατζίδικο του Σπύρου Π., στο οποίο μπήκαν για δεύτερη φορά, οι ληστές χτύπησαν βάναυσα τον 75χρονο ιδιοκτήτη πριν ακόμη διαπιστώσουν πόση θα ήταν η λεία τους.
"Μπήκε μέσα ο πρώτος και έκλεισε την πόρτα. Δεν φορούσε ούτε κουκούλα. Σε άπταιστα ελληνικά μού ζήτησε τσιγάρα. Κι όταν έκανα να του τα δώσω, με βούτηξε και με χτύπησε άγρια στο στόμα και στο κεφάλι. Προσπάθησε να ανοίξει την ταμειακή, αλλά δεν μπορούσε. Τότε φώναξε μέσα τον συνεργό του και με σήκωσαν με το ζόρι για να τους την ανοίξω. Σερνόμουνα, αλλά δεν τους ένοιαζε.Οταν άνοιξε η μηχανή, πήραν ό,τι λεφτά βρήκαν. Μετά μου πήραν και το πορτοφόλι". Τα σημάδια από τα χτυπήματα είναι ακόμη εμφανή στο πρόσωπο του 75χρονου. Κυρίως όμως ο φόβος αποτυπώνεται ακόμη στη φωνή του. "Την πρώτη φορά που με έκλεψαν, πριν από έξι μήνες, μας είχαν απειλήσει με κατσαβίδια. Αλλά δεν μας χτύπησαν. Πήραν 80 ευρώ και έφυγαν. Με τρόμαξε που με χτύπησαν χωρίς αιτία. Τώρα, προσπαθώ να το ξεπεράσω...".

*Στο κατάστημα ξηρών καρπών του Στέφανου Π. εισέβαλε ένας κουκουλοφόρος κρατώντας όπλο, ζητώντας όλα τα χρήματα που υπήρχαν στο μαγαζί. "Ανοιξε την ταμειακή μηχανή και πήρε όλα τα χαρτονομίσματα που βρήκε μέσα. Το ποσό δεν ήταν παραπάνω από 60 ευρώ! Αφού είδε ότι ήταν λίγα, έστρεψε το όπλο προς εμένα. Με ρώτησε αν είχα λεφτά πάνω μου. Ηταν η στιγμή που φοβήθηκα. Δεν ήξερα αυτός ο άνθρωπος με το πιστόλι μπροστά μου ως πού μπορούσε να φτάσει όταν θα συνειδητοποιούσε ότι δεν έχω καθόλου παραπάνω λεφτά. Εβγαλα τη φόδρα από τις τσέπες μου προς τα έξω για να του δείξω ότι δεν είχα ούτε ένα ευρώ. Με μια αστραπιαία κίνηση, γύρισε την πλάτη του και έφυγε από το μαγαζί. Νιώθω πως είμαι από τους τυχερούς, αφού ο ληστής έφυγε χωρίς να χρησιμοποιήσει το όπλο του. Εδώ ακούμε για περιπτώσεις που όταν δεν βρίσκουν χρήματα, βαράνε στο 'ψαχνό' εκδικητικά. Αυτά φοβήθηκα εκείνη τη στιγμή. Περισσότερο ήταν δηλαδή ο φόβος και η ταλαιπωρία παρά το ποσό που μου πήραν".
http://www.katoci.com/